کتابخانه امام جعفر صادق(ع) زاهد شهر

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

 کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) بمناسبت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) از تاریخ 11/3/93الغایت 20/3/93 اقدام به ثبت نام رایگان نموده است لذا علاقمندان با در دست داشتن مدارک شناسایی به کتابخانه عمومی مراجعه نموده و ضمن ثبت نام و عضویت در مسابقه کتابخوانی که به مناسبت ارتحال امام (ره) تدارک دیده شده است شرکت نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۵
کتابخانه امام جعفر صادق(ع)

اداره کل کتابخانه های عمومی فارس اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ازکتاب "درسهایی از امام" از انتشارات تسنیم نموده است. زمان برگزاری این مسابقه ازتاریخ  10/3/93لغایت 20/3/93می باشداز علاقمندان دعوت می شود در این مسابقه شرکت نموده و از جوایز مادی و معنوی آن برخوردار شوند ضمنا" سوالات و منبع آن در کتابخانه موجود می باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۴
کتابخانه امام جعفر صادق(ع)

در تاریخ 1393/3/7راس ساعت8 صبح اولین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان  فسا در محل فرمانداری  و به ریاست فرماندار محترم شهرستان فسا جناب آقای انصاری -رئیس انجمن کتابخانه ها برگزار شد.در این جلسه ریاست محترم کتابخانه های عمومی شهرستان جناب آقای فیروزی گزارش کاملی از فعالیتها و عملکرد کتابخانه های عمومی شهرستان را به اطلاع اعضاء انجمن رساندند و همچنین از مشکلات کتابخانه ها و عدم پرداخت نیم در صد سهم کتابخانه ها توسط شهرداریها اظهار گله مندی نمودنداین جلسه مصوباتی نیز در بر داشت که متعاقبا" اعلام خواهد شد

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۶
کتابخانه امام جعفر صادق(ع)